Pratik Yemekler

pratik yemekler

pratik yemekler

 

Selam pratik yemek arayanlar sizlere bugün herhangi bir tarif vermeyeceğim zaten bloğumda yeterince tarif var istediğinizi seçip pişirip yiyebilirsiniz hatta şimdiden afiyet olsun diyelim:)) bugün ki bahsetmek istediğim şey pratik yemekler konusu sizlere biraz bu konu hakkında birşeyler söylemek istiyorum. Siteler iyice uçmuşlar hangi siteler demeyin elbetteki yemek tarifi siteleri giriyorsun nekadar çok alakasız konu ve tarif var ihtiyacın oluyor giriyorsun arıyorsun pratik yemekler diye bi bakıyorsun oda ne adam islim kebabını pratik yemek tarifi diye millete yutturmaya çalışmış be adam doğru düzgün tarif versene ne diye 3 saatte zar zor uğraş verilerek yapılacak yemeğe pratik yemekler diye sunarsın milletinde zamanını boşa harcarsın haksızmıyım arkadaşlar acil işi olan biri bu tarifi okuyacağım diye 5 dakikasını harcar bulmasıda 5 dakika gitti 10 dakika hadi yavrum tekrar yeni tarif ara insaf azcık ya şu işi bi düzene oturtun yani bende aslında bu duruma kızdığımdan arada sitemde pratik yemekler veriyorum enazından yemeğe zamana sıkışan girsin yapsın günü kurtarsın diye iyide yaptığımı düşünüyorum bilmiyorum siz hanımlar ne düşünür ama ben doğru bir düşünce diye dediğim gibi sitemde ara ara pratik yemek tarifleri paylaşmaktayım isteyen faydalanabilir isteyende gidip farklı sitelerde saatlerce tarif arayıp en sonun pes edip siteyi kapatabilir ama unutmayın herzaman bloğumda sizlere güzel pratik yemekler sunacağım istediğiniz an gelip faydalanabilirsiniz.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir